Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Jessica - 22 januari 2008 12:53

idag har man inte gjort så mycket, vaknade runt kvart över 9 och så låg jag kvar i sängen tills våra bästa år slutade, var väl så där nångång straxt efter halv 11. sen satte jag mig framför datorn och kollade igenom alla uppgifter till naturkunskapen, så jag var säker på att jag inte hade missat nåt eftersom jag ska ha betygsamtal idag.


läste på lite om det jag behövde och så ringde jag läraren, håkan, han hade ju inte ens gått igenom mina uppgifter som jag kompletterade och skickade in i fredags :P så jag får vänta till eftermiddagen och ringa honom då ist!

tur i oturen lixom ^^ för jag hinner då läsa på lite mera om saker som jag är osäker på och så ;D


verkar vara rätt fint väder ute, solen skiner som bara den i lghten, men jag lär väl bli inne hela dagen idag som vanligt ja, lite drygt att alla ska jobba och så på dagarna, ingen som pluggar eller så, jag har inget att göra! har värsta tråkigt idag!!! lallaaaa, kan fan inte gå nånstans heller eftersom jag måste vara hemma och sitta vid datorn när jag ringer läraren så jag kan kolla på alla uppgifter som han surrar om..


yeye, lägga sig i sängen och se på tvn och kanske läsa på om utvecklingsfaserna till stjärnan igen som jag ska redovisa muntligt.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards