Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Jessica - 7 januari 2008 11:30

jag är så satans trött!!!

är det inte katten som ska prata på nätterna så är det naturligtvis fredrik som snarkar hela tiden på natten!! spelar lixom ingen roll hur mycket man slår på han, eller vänder på honom. Han kan ju konsten att snarka när han sover på magen till och med!!


idag ska jag ringa överallt, måste ringa till csn, komvux, läraren och på nåt mer ställe också, men det kommer jag inte ihåg just nu, måste kolla vart det var för jag har iaf skrivit upp det (=

csn, är ang en räkning som de hade tänkt att jag skulle betala fast jag inte har pengar, eller ens få så mycket pengar, måste fråga om jag får betala den på två eller 3 gånger.

läraren: är om betygsamtalet och allt sånt.

komvux: måste få intyg att jag har gått i skolan så att a-kassan får intyg att jag har pluggat.


sen vet jag inte vad jag ska göra, tror det blir bara hemma idag, för jag har typ inget att göra när alla jobbar. eller går i skolan eller nåt sånt. får se om jag spelar lite wii eller om jag tar och sjunger lite :P 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards