Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Jessica - 5 januari 2008 17:38

idag när vi vaknade så var klockan typ halv 12. så det blev frukost ganska snabbt sen så duschade jag och medans jag klädde på mig och grejjade så duschade fredrik. Sen gick han och hämtade bilen och sedan hämtade han upp mig, vi ringde myrström för att höra om han skulle med till birsta, vilket han ville så vi åkte och plockade upp honom och sedan så drog vi ut dit.

vi var på elgiganten och köpte kablar till tvn, alltså sån från datorn till tvn så vi kan se på film från datorn på tvn helt enkelt. vi har lixom inte haft sån förut så det blir bra nu, för då kan vi se massa filmer :D

eller iaf jag ;P


fredde lundström var ju lite smårolig, vi fick lite hjälp av honom, eller egentligen var det linus vi fick hjälp av först men han hittade inte kabeln vi skulle ha, men fredde hittade den iaf åt oss (= iaf, så fredde frågade mig vad som jag hade gjort, sen kom han frågade han fredrik vad han hade gjort och till slut så kom vi iaf fram till att vi båda hade ställt till med att magen min växer ;P

surrade med honom en stund och sedan gick vi. då var jag så hungrig så vi åkte till mcdonalds vid järnvägstationen och köpte med oss mat hem, käkade och surrade lite, sen körde fredrik hem myrström för han skulle hem och käka middag med familjen.


nu sitter jag här och fredrik sitter i sängen och pillar på sin mobil, misstänker att han ligger och surfar för han har inget annat att göra :P


nee nu ska han få datorn för jag får lite ont när jag sitter idag!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards