Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Jessica - 17 januari 2008 11:00

oj vad jag är dålig på att blogga, men jag får skylla på att fredrik har datorn på kvällarna när jag känner för att blogga, man vill ju lixom blogga vad man har gjort under dagen och inte dagen efter ;P


iaf, sara kom och umgicks med mig! vi fikade, spelade wii och surrade skit så som man ska göra när man umgås :D

sen så hade jag tid hos sjukgymnasten kl 16 så vi vandrade dit och sara vandrade till bussen, jag fick bältet av sjukgymnasten och han visade hur jag skulle ha det och allt sånt.

sen vandrade jag hem en sväng och så ringde fredrik för han slutade. så jag mötte upp honom utan för lägenheten som vi var och tittade på.

alltså, den var jätte fin och allt sånt! meeeen! ett enda problem, och det var att toan var hur liten som helst! och det går inte om man ska ha ett litet knyte där inne och så! sen var det väl lite små fuskgrejjer som man såg inne i köket men det hade man kunnat kirra. men ja, toan ställde till problem, hade inte gått att få någon bra lösning på saker och ting ang den.

sen vandrade vi hem och käkade, tror jag somnade straxt efter de på soffan och fredrik spelade tf2 som vanligt.


igår morse ringde mamma och frågade om jag skulle med till mormor, så javisst tänkte jag. surrade med danne och kom fram till att han skulle haka på dit ut också.

duschade och grejjade, mötte upp lina för att vandra till bussen med henne. hon skulle nämligen ner till stan och plugga lite.

även att det tokregnade när vi gick till bussen.

vi klev på bussen när den kom och jag betaltade min biljett direkt till mormor, tur man vet vad man ska säga: ungdom till töva, 802 ska det vara. (=

så slipper man hålla på att vänta med att busschaffisen ska hitta rätt grej att slå in och allt sånt, iaf så när danne klev på sa jag åt han att betala direkt ut dit också, vi åker förbi mammas busshållsplats och jag upptäcker att hon faktiskt inte klev på där :P

hon ringde då och sa att hon var nere på stan redan så mötte upp henne, gick och tog ut en peng till mig, sa hejdå så länge till lina, gick till bussen, satte oss, åkte ut till mormor.


hos mormor var ing-mari och elin! elin blev jätte glad när vi kom! lekte en sävng med henne och danne fick så glatt blåsa lite i en slang så hon kunde spela lite på ett litet litet litet pianogrejj som var där :P

jag pallade inte för jag blev lite yr ;D


fikade och surrade skit med mormor, sen så när elin skulle sova ute i vagnen så gick jag ut med sot ifrån öppnaspisen och kaminerna och danne och morsan fick äran att hämta ved åt mormor och bära det :D

svinhalt var det, riktigt blankis över hela gården, tycker magnus är lite dålig på att grusa/sanda där faktiskt! sen åkte vi hem, jag kom hem la mig på sängen och kikade på tvn och somnade en snabbis innan fredrik kom hem, och sen hade jag förhoppningar på att jag skulle få sova hela kvällen men jag kom på att det inte skulle vara så bra idé.

så jag höll mig halvvaken och försökte kolla på tvn, men somnade fan innan 23 iaf, minns jag sa åt fredrik att klockan var mkt så han kanske skulle tänka på att sluta spela för jag var så trött..


det är liiiiiite små jobbigt att han sitter typ 20 cm ifrån sängen och spelar och ska surra med de han spelar och sånt i vent och vettefan allt han gör.

oftast brukar det inte göra mig nåt, men ibland är jag så jävla trött och slut i kroppen och speciellt när jag har ont så är det jobbigt.

men jag hoppas han förstår att jag inte blir arg på han för att han spelar och sånt fast jag typ vrålar lite smått på han emellanåt när han höjer rösten mer och mer för varje minut som går.

jag älskar dig fredrik!!


14 veckor kvar tills det lilla krypet är planerad att titta ut till världen, går rätt jävla fort... är riktigt nervös och massa ångest över saker och ting, men det går väl över.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards