Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Jessica - 26 januari 2008 13:02

idag vaknade jag så där runt halv 9 och funderade vart fredrik var, men efter en stund när jag hade vaknat riktigt till liv så kom jag på att han faktiskt jobbar i helgen. Så jag kollade på klockan och såg att han antagligen var på jobbet, så jag kom på att jag skulle ligga och dra mig en liten stund, så jag slog på tvn och kollade på nåt som jag inte minns nu vad de var för nåt :D


sen så klev jag upp, gick in i köket för att dricka lite vatten, och vad gör jag? joo jag ställer mig och diskar påengång för jag tänkte att det är lika bra att jag gör det nu så det är gjort. så jag diskade och grejjade lite i köket och sen gick jag och satte mig framför datorn en sväng, sen blev det till att plocka upp allt från golvet och bädda sängen, så nu tänkte jag alldeles straxt dammsuga, men först måste jag klä på mig för jag har duschat lite..


sen tror jag att jag ska möta mamma och sofia för att de ska komma och fika hos mig idag, eller iaf umgås lite med mig och dricka lite kaffe (=

vad jag ska bjuppa sofia på är en mycket bra fråga, kanske hon vill ha saft, annars får hon fan vatten ^o^


nee skynda mig och klä på mig och dammsuga innan jag ska ta en liten prommis, och vet ni vad?? riktigt jävla fint väder ute!! jag ville åka snowboard idag, men det får så gott vänta till nästa vinter, vet inte om det är så smidigt att åka nu eftersom det är bara 14 veckor kvar tills den lilla knodden ska komma ut till den stora vida världen 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards