Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Jessica - 9 januari 2008 11:41

idag vaknade man kvart över 9 och kunde inte somna om alls, vilket är på sätt och vis skönt ockås att man inte sover bort hela dagarna, men idag hade varit en sån dag som jag gärna kunnat sova lite längre, eftersom jag inte har nåt piller att ta när jag vaknar.


den goda nyheten är att syster frida har hittat piller och köpt åt mig!! så fredrik ska få möta henne när hon kommer ner till stan och ge henne pengar och få pillerna så att jag kan leva halvnormal återigen.

 har fått i mig frukost iaf men jag mår fruktansvärt dåligt så jag tänkte lägga mig sängen snart igen. Får blir sängliggandes och kolla på tvn hela dagen tills fredrik kommer hem.


 ska ta och värma maten också snart så jag får i mig lite lunch, måste se till att äta lite och ofta idag. Vara lite mer noga med det än vanligt, för då kan jag ändå slippa kräkas så mycket.


nee nu sängen innan det är riktigt försent. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards