Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Jessica - 25 januari 2008 12:57

gaaah kan man bli mindre galen?

har inge ljud på datorn, jag som tänkte se bondgården idag...

men nee, jag får ligga och se på jävla tråktv idag, där det inte finns nåt skit alls på dagarna..

jag kan inte sitta vid datorn så länge heller för jag har riktigt jävla ont idag, önskar att min bärbara kunde ta och fungera!! jävla skit säger jag bara, måste försöka fixxa ett nätverkskort till den, men enligt fredrik är det så onödigt, jag kan ju sitta vid hans dator när han inte är hemma.

ja men när han är hemma då?

 då är det bara han som sitter där ädnå..

alltså jag har så svårt att förstå vissa saker, men jag lär mig väl att förstå om det inte går över..


sara: vi hittar på nåt om du inte är upptagen heeela helgen!! :D

jag bokar in dig om du inte har massa för dig ;P

nee lägga mig och själv dö i sängen fram för tvn till nåt skit 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards