Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Jessica - 21 januari 2008 12:13

jaha, igår var fredrik och jag ut till birsta och hämtade ett babybox paket ifrån babyproffsen, sen åkte vi en sväng på ikea och kikade lite, sedan så åkte vi faktiskt hem.

även att jag somnade när vi kom hem och sov hur länge som helst :P

typ några timmar, sen var det bara att vakna och ta och kirra middagen.

kirrade den och sen bestämdes det att vi skulle ta en fika hos thomas, så vi mötte upp lina och gnurf här utanför.

lina och jag gick till thomas och gnurf och fredrik drog och köpte dricka.

hos thomas blev det blåbärspaj och kaffe, och surrandes med jannicka och honom en sväng.

vi kollade även singing bee, så sjukt pinsamma människor som är med men skoj som fan att titta på! man får ju skratta iaf :D


nu ska jag ta och försöka diska lite för jag ska få besök :D

frida ska komma hit med samira, tror att morsan hakar på också!

så nu blir det diskande och kanske en snabbis med dammsugan, får se hur jag känner mig! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards