Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Jessica - 4 januari 2008 14:09

idag har man inte gjort så mkt, plockat lite grann, inte så mkt men de värsta, orkar inte ta resten nu, ska ta det senare.

trodde även att jag inte hade ont någonstans idag, men vad hände? klart jag hade ont när jag började röra mig runt här i lghten och sånt.

Det här går inte, måste ta och prata med barnmorskan när jag ska dit på tisdag.


Nu blir det till att ta en macka eller nåt sånt så jag slipper vara så hungrig.


Av Jessica - 4 januari 2008 11:13

som sagt var, så firade jag och fredrik 2 år igår, eller firade och firade men vi hade iaf varit tillsammans i  2 år igår. och när han kom hem, då hade han köpt blommor åt mig!! världens finaste, och han hade en tanke bakom det hela också som gjorde dem extra (=

det var nämligen 2 st blommor för våra 2 underbara år tillsammans!

Så vi myste och käkade kina tillsammans, tänkte först laga nåt jätte gott men eftersom vi inte har någon fungernade ugn så kom vi på att vi beställer ist.


fast jag vet inte om det var världens bästa att äta som jag gjorde för jag fick naturligitvis världens jävla halsbränna så de kändes som att jag pajjade allt ;P men de gjorde jag inte! inte mitt fel att vårat lilla kryp är väldigt bestämd på vad jag kan äta och inte äta! 

Magen växer så det knakar känns det som, jag märker det rätt tydligt också, för nu går det verkligen verkligen verkligen inte att ligga på magen att sova längre, och på sidan går det inte heller eftersom jag får feting halsbränna nu! och ibland måste jag halvsitta  när jag ska sova! det är lixom hur drygt som helst, och det är ändå evighet kvar tills jag ska föda också! nee inte klaga något!




hmm, nån som kan berätta lite om foglossningar för mig?

min mamma och syskon misstänker att jag har foglossningar för jag har så jävla ont i ryggen och ner mot rumpan, och vid höfterna, och jag kan inte lägga tyngden på en höft lite mera för då gör de så jävla ont så jag knappt kan gå emellanåt...


nee, lägga sig i sängen och vila igen.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards