Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

Hur kan det vara så dyrt med skor till Linus?!?!?

Av Jessica - 29 augusti 2009 14:46

Idag innan lunch drog jag och Fredrik ner på Kax för att kolla på skor åt Linus. Eftersom Linus har tjockfot nr 1 åt alla håll så hittar vi bara skor där som han kan ha i "normala" storlekar. Vi kom dit och fick hjälp med att mäta foten och kvinnan sa bara: oj, vilken rejäl fot. Blir intressant och se vad vi hittar för några till honom.

3 par var allt vi hittade som han kunde ha utan att de skulle klämma sönder foten på honom. Den billigaste kostade bara 650:-, kan tala om att de inte var så jävla snygga heller.

Skit jobbigt är det att man måste slänga ut så mycket pengar till skor åt honom som han kommer slita ut så fort. Visserligen är det rejäla skor men ändå..

 Tål att tänkas på vilka skor vi ska köpa åt honom. Måste försöka hitta någonannanstans men jag har ingen aning om vart? Någon som vet vart man kan hitta barn skor som är till breda och tjocka fötter? Fötterna är nämligen breda och så åt alla håll och kanter. (;


Vill inte ens tänka på vad vinterskorna kommer kosta åt honom!!

Uffa, man kan få ångest för mindre.


Annars har vi inte gjort så mycket mera. Ska väl åka och stor handla så fort Linus vaknar. Han tyckte att det var morgon tidigt idag! Man kunde ju ha hoppats på att han hade kunnat sova lite kortare igår och lite längre idag men nej nu skulle det inte vara så. Får se om han gör det imorgon eller inte.

Storhandla, sen då? Vad ska man göra? Äta massa bullar och annat gotta? Ska väl baka lite bröd sedan också. Inte så nyttigt bröd men ack så gott. (;


Nu ska jag se vad vi hittar på att göra. 

 
 
Jossan

Jossan

29 augusti 2009 17:16

650:-?!
Herregud vad dyrt, helt galet!
Själv blir jag dumsnål om ett par skor skulle kosta mer än 200:-, haha =P

http://innebandyfrun.blogg.se

 
Jossan

Jossan

29 augusti 2009 18:35

Hehe ja det är väl så, tyvär! =)

http://innebandyfrun.blogg.se

 
Barnskor

Barnskor

30 augusti 2009 08:38

Du har väl kollat runt på internet? Finns massor av butiker som säljer barnskor online numera! Även för tjocka fötter...

http://www.barnskor.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards