Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Det gick

Av Jessica - 2 juni 2009 20:53

Så nu börjar den här dagen gå till sitt slut också. Gick rätt bra att få Linus att somna förut, efter mycket bök och grejs så lurade jag honom lite genom att vinkla  tvn ut till balkongen så han kunde se den. Och vips, efter 2 sekunder tvtittande så somnade han. Undra om han blir lik sin mamma och inte kan sova utan tvn? (;


Linus vill inte gå själv. Det har han slutat med, när man väl får honom att gå så stapplar han omkring och ramlar. Det är precis som att han håller på att lära sig att gå på nytt. Hoppas att det inte tar så lång tid tillbaka tills den "vanliga" Linus kommer till igen. Saknar att se när han tussar på och småspringer fram när han ska ha nåt eller göra nåt som är roligt.


Jag håller på att baka lite tills imorgon. Vi ska nämligen städa ur mammas lägenhet eftersom hon har flyttat. Och Fatima ska komma dit så då ska vi fika lite. Så jag hoppas det blri gott. Ser inte riktigt lyckat ut i ugnen men vem vet? Det kanske blir bättre.


Imorgon åker min lillasyster Sofia till Tunisien. Hon kommer att vara där tills den 31 augusti. Lite orättvist tycker jag att hon ska få ha sån lång semester. ;P

Men hon förtjänar det, hon har varit så duktig och slitit på skolan så det inte är klokt! Synd bara att det är över en vecka sedan vi sågs. Hinner inte krama och pussa hejdå ens. Brukar alltid träffa en kvällen innan och pussa lite på henne. Men jag kan hoppas att den här sommaren går fort. Den förra gick inte så där super fort ändå, men det kan vara för vi hade det så super kämpigt med lilleman och alla jobbade förutom jag.


Det är väl lite så i år också men nu tänker jag in tillåta att det är jobbigt med Linus. Det kan bara inte vara så nu. Allt ska ha vänt och man ska se en strimma ljus i allt. (=

Linus är ju för det mesta och go och glad numera.


Nu tvn och lägga Linus. Undra om man kan lägga honom själv nu?? 

 
 
Jossan

Jossan

3 juni 2009 08:18

Hihi, ja hon fick den i julklapp av morfar =)
Hade önskat en gunghäst åt henne men kunde aldrig drömma om att det fanns sånna där söta =)

http://innebandyfrun.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards