Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Jessica - 4 juni 2009 12:53

Idag med posten kom det ett brev från barnkliniken. Det var en kallelse till Linus, den 24e ska vi dit. Då är ju frågan vad vi ska dit och göra eftersom det var ett bra tag sedan sist vi pratade med dem. Det var till samma läkare som vi hade när han fick medicinen. Förhoppningsvis är det bara någon uppföljning av hans sömn. Fast vi pratade med läkaren då för någon månad sedan att han sov hela natten och att vi skulle sluta med medicinen. Och at han har sovit sedan dess och sånt. Så vi kan hoppas att det är något sånt bara.

Det är tur att vi har fått världens snällaste läkare där iaf och att vi inte har någon läkare på skönsmon åt Linus. Eftersom skönsmon ändå ska stänga nu snart.


Idag ska Linus och jag åka ner på stan och träffa Theres och Wilgot! Gud va skoj!!

Sitter bara och väntar på att lilleman ska vakna, han vaknade på fel sida imorse så inget dög den sista timmen han var vaken. Nu har han ändå sovit en timme och det är underbart om han kan återgå till det normala tiderna. (=


Midsommar har börjat planerats lite. Har lagt ut några förfrågningar och sånt och vi ska se vart vi ska vara och sånt och sedan kanske vi ska fråga lite mera folk. Det är inte så länge kvar och det blir ändå lugnt och stilla på midsommar för våran det. Förhoppningsvis är Per och Theres fortfarande nere då så de kan vara med oss.

Tycker att det ska bli skoj nu att fira midsommar!


Blev inge fika igår med Danne. Linus var nämligen lite gråtig så han fick sitta framför mig på diskbänken när jag tog ner tallrikar till middagen. Vad händer? Jo han lyckas slå ner hela sockerkakan i diskhon och då kände inte jag för att äta den. (;

Så jag får väl bjuda nästan gång jag bakar. (= 


Nu ska jag kolla så jag har pakat ner allt i skötväskan. Jobbigt om man glömmer nåt så man måste köpa det fast man har hemma.

Ska packa ner lite saker åt Linus som han kan leka med i vagnen. Han blir lätt otålig och ska dra och riva i allt och det är onödigt när man ändå kan styra undan med någon leksak.


Nu vidare. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards