Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Jessica - 14 juni 2009 20:41

Ska se om jag kan skriva något nu eller om Linus bara ska vara med och förstöra. (;


Idag fick vi besök av Per, Theres och Wilgot! Det var super trevligt, den här gången kunde Linus uppföra sig också. Han gav till och med Wilgot en kram. (;

Så det var skönt att se att det går att umgås utan att Linus måste gråta bara för att.


Jag fick en jätte fin present också!! Tack snälla ni, ni hade verkligen inte behövt. Var en diskmedelpump. Även att de hade lyckats träffa in exakt en sådan som jag vill ha!

Har redan fyllt den med diskmedel och ställt in den i köket. Så det är fint, nu måste jag köpa  resten av de som jag vill ha också. Så det matchar! (=


Om det inte regnar imorgon ska jag ta en promenad ner till Theres och Wilgot. Får se annars om jag inte kan ta bussen ändå. Dessutom så måste jag kolla upp busstiderna, de har ju gått om till sommar tid nu.


Regnet bara fortsätter att ösa ner, blir skoj för Fredrik att golfa imorgon om det är sånt här väder då också. (;


Av Jessica - 14 juni 2009 13:23

Idag öser regnet verkligen ner. Helt rubbat vad det har regnat hela dagen och hela natten också.

Vaknade imorse med världens hemskaste mensvärk. Skitjobbigt! Måste nästan prata med barnmorskan om det ska vara så här, hade superont innan jag fick Linus men det här är värre än någonsin, har varit så här sista halvåret...

Kan inte fungera vanligt när det gör så ont!


Idag tror jag vi blev uppbokade av Per och  Theres, ska väl ta och ringa och höra vad vi ska hitta på en sån här regnig dag.


Nu ska jag ta och kolla lite och se om det finns någon rolig film att titta på här hemma. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards