Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Jessica - 26 juni 2009 12:04

Solen skiner och det är klar blåhimmel ute. Linus ligger ute på balkongen och håller på att somna, själv ligger jag på soffan och bara väntar på att jag ska få sova en liten stund. Linus tyckte att det var morgon tidigare än tidigast idag. Får se vad man hittar på att göra idag, beror lite på när Fredrik slutar jobbet idag. Kan hoppas att det inte blir för sent!


Igår kom Per, Theres och Wilgot och hälsade på. Blir så glad när vi umgås, man får liksom mera engergi till allt och man orkar mera. Fick jätte fina presenter till Linus, en skjorta och piké. Riktigt snygga var de!!

Tack återigen!!

Lördagen har vi bokat upp med dem, ska bli så skoj att umgås hela dagen. Hoppas att det går på kvällen också, men det borde inte vara något problem tycker man. Bara hoppas att någon kan ta Linus så det inte är honom det hänger på.


Undra vad min mamma gör, om hon tänker komma och hälsa på mig snart.. Skulle verkligen behöva Linus pool och lite mera saker som är hemma hos henne som hon glömde att ta med sist. Vill direkt inte bara åka dit också och bara hoppas på att hon är hemma. Hon är nästan aldrig hemma nämligen utan hon är alltid iväg och gör massa saker. Hon lämnade in sin mobil återigen för lagning, tror inte att det kommer bli bättre. Hon borde få en ny. Den har bara strulat sen hon fick den. Nu ska jag gå ut och kolla om Linus har somnat så jag också kan få göra det.


Undra vart min mobil är, Linus tog den och efter ett tag var den borta. Den är även ljudlös fast har jag tur så är det vibration på den, är inte helt säker men de borde nästan vara det. Så hoppas någon ringer så jag upptäcker vart den är. (; 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards