Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jessica - 8 juni 2009 20:10

Just i denna stund så ligger jag i badkaret. Jag har tagit ett break från allt här hemma. Tänkte låsa in mig här någon timme eller två. Lika bra att bara få slappna av lite själv och bara njuta. Sen att jag hör en liten plupp utanför dörren som gråter gör väl direkt inte så att jag kan slappna av helt.

Men jag måste det här, Linus är nämligen inte alls sig själv längre på dagarna, han gråter mest och jag får inte stå mer än 4 steg från honom för då blir det panikgråt, förstår inte alls vad som är felet. Jag hoppas att det är någon fas han går igenom just nu. Han har inte börjat gå riktigt ännu heller..


Idag drog jag till mormor med mamma. När vi stod och väntade på bussen så kom min kusin också! (=

Rickard följde med till mormor också. (=

Försökte hoppa lite studsmatta men jag fick väl hoppa i så där 3 sekunder innan nån grät så mycket. Så det var bara att hoppa ner och försöka roa honom på något annat sätt.

Fredrik kom och hämtade oss när vi slutade, åkte och släppte av mamma och så ringde Fredrik till Jonas för att höra om han ville umgås lite med oss. Och det var klart att han ville!!

Han är hemma för sommaren nu så nu har vi börjat filmtittandet. Dessutom är han bokat för midsommar! Så nu jävlar hoppas jag på att det blir något bra också! Måste vara fint väder annars blir jag tokig.  (;


pst, jag lämnade tvtittande åt pojkarna :P


nu ska jag njuta av mitt bad. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards