Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Jessica - 7 juni 2009 17:20

Så nu är vi hemma. Linus ligger ute och sover, han tvärdäckade. Men det var jobbigt med alla gamla och unga människor, alla skulle prata och bära och ha sig. (= 

Det var så trevligt som jag trodde att det skulle bli. Fick så fruktansvärt god mat och för en gångskull hade de kommit ihåg att göra mat som jag kunde äta! Fanns specill laktosfri sås och allt sånt. Var bara det att de andra fick gräddtårta och Fredrik och jag fick chessecake. (= Men annars var det lika mat. Åt så jag trodde att allt skulle komma upp, var helt färdig när vi skulle åka hemöver.

Stannade till och tittade på alla fåglar uppe i sidsjön också. Fatima var väldigt fundersam varför fågelungarna kunde dyka utan att  bli blöta. Ibland har man många funderingar. (;


Släppte av Fatima och Bodil och sedan så åkte vi och röstade. Så nu är det gjort också, jag röstade fast jag egentligen inte tänkte göra det först. Men var lika bra att göra de tnär Fredrik ändå var där. (;


Får se vad smo händer ikväll. Om man orkar göra nåt eller om man ska ligga i paltkoma hela kvällen.

Kan inte ens bjuda på bilder för jag lämnade kameran hemma. Man har ju så bra minne emellanåt... 

Av Jessica - 7 juni 2009 12:35

Om en timme ska vi plocka upp storasyster och Fatima för att åka och fira min farfars 80års dag. Det kommer nog bli skoj att träffa allihopa och vi har lite tur att Linus kände för att somna så där straxt innan 12 idag så att han kommer förhoppningsvis vara på ett bra humör!


Nu måste jag skynda mig, har precis duschat och jag måste göra mig i ordning.


Jag återkommer troligen senare och då hoppas jag att jag kan visa lite bilder också. Får inte glömma att ta med kameran!"

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards