Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Jessica - 12 juni 2009 09:25

Natten var ingen höjdare alls, Linus fick för sig att det var morgon kl 3. Blev nästan galen på honom. Men efter mycket skrik och bråk och lite lurande med välling så somnade han om så där runt 4. Trodde jag skulle dö när jag la mig och blundade och hörde honom börja gnälla lite lätt. Men som tur var så blev han tyst efter några sekunder så då somnade han nog om. Sov stenhårt sedan, hörde Fredriks klocka någonstans långt borta men jag ignorerade den. Efter en liten stund när Fredrik håller på att göra sig i ordning inne på toan hör jag: Mamma! Helt klarvaket och glatt. Så då var det bara att kliva upp då.

Gladaste pojken i stan stod och hoppade och hade sig i sin säng och var helt lyrisk när jag kom in och lyfte upp honom.

Sen tussade han in i vårat sovrum och skulle upp i sängen.

Vi la oss där och myste i 2 sekunder sen skulle Linus ner och vad gör han då?

Han går och tänder och släcker lampan hela tiden!


Så det tycker han är jätte skoj nu, tända, släcka, tända, släcka. Dessutom efter varje gång han gör nåt av de så klappar han händerna och skrattar. Busfrö!!


Blir ingen skolavslutningsfirande för oss. Det orkar jag inte med. Ska lägga mig på soffan och förhoppningsvis kanske jag kan få igång någon film som lilleman kanske kan titta på lite så jag får vila.

Fredrik skulle försöka se om han kunde sluta lite tidigare idag. Man kan ju alltid hoppas.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards