Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Jessica - 11 juni 2009 23:44

Linus sover sedan några timmar tillbaka och jag är på väg i säng nu.

Har inte feber just nu så förhoppningsvis så kommer det inte under natten heller.

Däremot så är hostan lite retlig och det spelar direkt ingen roll om man dricker vatten eller inte så känns det hemskt torrt i halsen.


Det är meningen att jag ska iväg på en skolavslutning imorgon men vi får ser hur det blir. Orkar jag och inte har någon feber så går jag annars får jag bara helt enkelt vara hemma. Inte så hemskt trevligt att sitta i en kyrka och hosta och ha sig.


Fredrik var snäll förut och gjorde fika åt mig så jag kunde ligga kvar och dessutom så la han Linus helst själv också! Det var otroligt snällt!


Ne, nu blir det sängen. Hoppas Fredrik inte snarkar så mycket. Måste kolla om han har tagit på snarkplåstret eller inte. Han har en förmåga att glömma dem..

Håller dessutom tummarna att Linus sover hela natten igen. 

Av Jessica - 11 juni 2009 12:49

Jag är sjukis! )=

Har feber, är snorig och har ont i halsen. Jätte jobbigt är det faktiskt. Jag vaknade inatt straxt innan 3 och frös som en dåre, tog på mig mitt  duntäcke och ett till täcke men jag låg fortfarande och hackade tänder  och mådde riktigt dåligt. Hade så ont i hela kroppen så jag låg och grät lite.


Har tagit alvedon så nu ska jag lägga mig och sova igen. Det går inte det här, måste passa på nu när Linus sover.


Förresten, han somnade straxt efter 22 igår och sov till 6! Det var skönt!

Nu sova. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards