Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Jessica - 19 juni 2009 16:29

Glad midsommar!


Idag är det midsommar och vädret är skit. Visserligen är det väl inget ovanligt men jag har för mig att det brukar vara lite sol ändå när det är midsommar.

Linus vaknade 7 så då blev det morgon för oss och sedan dess har vi varit igång. Jag klev upp och duschade och sedan satte jag igång att baka och göra klart allt annat som ska ätas idag.


Sedan åkte vi till Per, Theres och Wilgot. Jag fick även köra dit, trodde vi skulle krocka! Fan, det är inte direkt lätt ju (; Fredrik säger att det är bara jag som trodde att vi skulle krocka!


Sedan åkte vi upp till Norra Berget och gick lite där. Käkade lite lunch tillsammans och så. Linus tyckte inte alls det var något roligt att sitta i vagnen idag, han skulle helst springa omkring bara. Han blev jätte arg och slängde sig på marken när han inte fick som han ville. Så det var bara att tvinga ner han i vagnen och spänna fast honom.


Sen hem och göra klart allt. Ska packa ner allt nu medan Linus sover. Måste komma ihåg att ta med allt till Örjan och Maggi. Är så jobbigt om man glömmer något! (=


Fredrik klagar så det är bäst att man gör något, han är rädd att han måste göra mer än mig tror jag (; 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards