Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Jessica - 3 juni 2009 11:50

Blev inte något med att städa ur lägenheten åt mamma. Hon skulle göra det imorgon istället och då kan jag inte hjälpa till för jag ska äntligen få vara med Theres och Wilgot!

Gud så jag längtar, Wilgot kommer vara så stor nu.


Linus ligger i vagnen på balkongen och jag försöker få honom att somna lite själv. Det är rätt svårt för honom numera, så jag ska ta och kämpa på så att det går lika smidigt som förut. (=


Vet inte vad jag ska hitta på att  göra idag som den här, det är solsken ute just nu men det är bara några plus grader så man vill helst inte vara ute. Det känns nästan som att det vore höst. Konstigt när det  var så där supervarmt när vi bara kunde vara hemma.


Sofia är på Arlanda nu, pratade med henne en liten sväng förut. Hon skulle käka lite frukost och sedan skulle vi höras, hennes flyg går inte förrens efter 18 någongång så hon har sin väntan.


Man kanske ska bjuda in Danne på en fika ikväll? Måste äta upp sockerkakan jag bakade. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards