Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Jessica - 6 juni 2009 14:44

I torsdags så åkte jag ner på stan och träffade Theres och Wilgot. Vi gick runt en sväng och jag köpte en present och sedan så gick vi och tog en kaffe hos Per. (= Linus tyckte att det blev lite för tråkigt för att sitta still inne så han ville gå rätt fort. Gick en stund till på stan och sedan så ringde mamma och ville ha hennes nyckel och då hade Per slutat jobbet också. Vi sa hejdå och jag gick ner till navet och träffade mamma. När jag var där nere så ringde Fredrik precis och sa att han hade slutat. Så han kom dit och plockade upp oss och vi åkte och släpte av mamma sedan hem och kirrade maten.

Hade precis ätit upp så ringde Per och sa att de var utanför och vi skulle komma ner och öppna. (=

Vi kollade på tvn och barnen lekte lite på govlet. Dock så fort den ena började att gråta lite så blev den andra ännu mer ledsen.  Lite små sött var det ändå. (=


Igår var jag och hjälpte till att städa ur lägenheten åt mamma. Så nu är det gjort. Fredrik var äntligen iväg och köpte bilbarnstolen! Blev bra och den känns på någotvis mindre än den andra. Den tar upp mindre plats om inte annat. (;


Idag har vi varit ner på stan en sväng och bytt med presenten, så nu  hoppas jag att det blir bra. Annars får vi byta igen. Skulle köpa magdroppar åt Linus också för han får ont i magen av vällingen, men det glömde vi. Tror Fredrik ska åka ner och springa in på apoteket och köpa dem.


På kvällskvisten ska vi till syrran för att fira Fatima. Det blir skoj, skulle få gott fika har jag hört också. (;

Vet inte vad vi ska göra annars idag heller, har inte direkt något planerat alls. Får se om vi gör nåt överhuvudtaget eller om vi bara ska softa lite. Ska väl försöka hitta på något ändå så att Linus kommer ut, om inte annat träna honom på att gå igen. Han har ju slutat med det mer eller mindre. Han kan inte ens klättra upp på soffan själv numera..

Tokiga unge! (; 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards