Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Jessica - 17 juni 2009 22:10

idag på eftermiddagen kom mamma en sväng. Hon skulle komma förbi med en slant till mig som jag ska få för min dator. Men vad gjorde vi? Vi glömde bort dem!


 Nu kan jag berätta att papperna för övningskörningen har kommit. De kom för någondag sedan. Och nu ikväll när Maria var  barnvakt så fick jag köra med Fredrik. Körde en timme och det gick rätt bra tyckte Fredrik. Vi körde på massa små gator uppe på södermalm. (; Bra att börja där eller inte?!?

Förstår inte hur det komme rsig att jag inte behövde börja på en parkering med växlingen och sånt. (; Har det något att göra att man är uppvuxen i skogen kanske? :P

Eller sitter det bara där så man förstår exakt hur man ska göra innan? *host host*


Sedan nu ikväll kom Jonas förbi och han hjälpte Fredrik att sätta upp fästet till tvn på väggen. Äntligen blev det gjort.

Och jag fick upp min tavellist i sovrummet också!!!

Har ju bara velat fått upp den sen i slutet på mars!

Skönt att det äntligen är gjort.

Bättre sent än aldrig!


Nu ska jag ta och vara social tror jag. Imorgon ska jag ut till birsta en snabbis. Måset handla en liten spegel och hänga i bilen så att vi har koll på Linus nu när han har fått flyttat till baksätet. Han får flytta fram igen så fort jag får körkortet. Så enkelt är det med de.



Av Jessica - 17 juni 2009 11:10

Fredrik var på jobbet tidigt idag, han klev upp en timme tidigare än vanligt. Men då kommer han kunna sluta runt 15:30 också. Det är bra eftersom vi ska iväg och göra lite saker. (;

Maria och Johan ska vara barnvakt undertiden.


Var jätte fint väder imorse när vi klev upp här hemma, efter 2 timmar kom molnen allt mer och mer och just nu skulle man kunna  tro att det kommer att regna lite lätt snart. Vääääldigt mörka gråa moln ovanför oss just nu. Jag som hoppades på jätte fint väder med mycket sol snart så man kan vara ute hela dagarna utan att man  ska bli jätte blöt. Finns inge dåligt väder bara dåliga kläder, är det så man säger?

Det är aldrig roligt att vara ute när det regnar.


Hahah, just nu ligger Linus på soffan och ålar sig och snurrar och slänger med benen, upptäckte precis att han har lyckats dragit på min ena klocka på benet. (; Tror han försöker få loss den..


Ska ringa och påminna Fredrik att han måste handla på systemet idag också, det ska jag göra kl 12 sa han. Så det är bäst att man gör det när han ber en påminna honom.

Det är väl allt jag ska göra idag då...


Nej, nu ska jag hjälpa  Linus att få bort klockan innan han äter upp den helt.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards