Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Jessica - 15 juni 2009 13:08

Måndag.. Halva dagen har gått och jag har inget kvar att göra. Tvätten är tvättad och hängd som vanligt. Diskmaskinen går för fullt så där ska jag väl ta och plocka ur sedan iaf. Det är städat och undan plockat överallt så det fanns visst inget alls kvar att göra. Linus är på toppen humör och klättrar och river i allt.

Han fick för sig att han kunde ställa sig på fönsterbrädan förut också, men jag hann stoppa honom. Han stod i soffan och tittade ut som vanligt, i ögonvrån ser jag att han har ställt sig vid fönstret och satt upp ena foten och försöker hålla i sig i något och flyttar andra foten allt närmare. Han blev jätte sur på mig när jag skällde lite på honom och satte ner honom på golvet. Då små springer han till sin fina fotölj och klättrar upp och står och hoppar i den istället. Så då var det bara att skälla och ta ner honom. Då kastar saker på tvn stället. Han testar verkligen allt nu. Och han har energi till hundra små barn!


Mamma skulle komma hit en sväng så hon kanske hänger med oss ut en nstund om det inte börjar att regna igen.

Linus gick förresten hela vägen till konsum, på konsum och hem igen helt själv. Så nu är den rätta Linus tillbaka!.


 Fredrik är på teamträff idag. De ska väl snart spela golf och sedan skulle de iväg och grilla och öla lite. Tror faktiskt inte Fredrik var så sugen på öl idag iaf. Så vi kan ju hoppas att han inte kommer hem så sent inatt och väcker mig. (;

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards