Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Jessica - 13 juni 2009 12:19

Idag har vi varit ut till Birsta en sväng. Köpte lite nödvändiga saker hit hem och till Linus. Orkade inte strosa runt där för natten var inte så där super trevlig. Snart ska fisungen lägga sig och sova en liten stund och jag funderar på att göra det jag också. 

Vi funderar på om man ska orka hitta på något idag eller inte, det är sånt där supertråkigt väder ute som gör att man bara vill lägga sig ner och dra ett täcke över huvudet och sova bort hela dagen.

 Vart har sommaren tagit vägen? Trodde att det kanske skulle bli lite sommar någongång men den verkar långt borta ännu.


Vi ska iaf åka och veckohandla senare idag, det är alltid lika roligt. Fast jag upptäckte att vi inte ska handla så där super mycket denna gång så det är lite bra. Vi kom på att vi kanske ska kolla igenom frysen innan vi handlar allt. (; Fanns rätt mycket mat där men lite behöver man alltid handla ändå.


Nu lägger jag mig på soffan tills Linus vaknar, får hoppas att jag somnar liten stund. Fredrik sitter ändå bara vid datorn och inte gör nåt så det är lika bra att sova. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards