Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Jessica - 16 juni 2009 20:20

Sitter och kollar på Ugly Betty nu.

Kom precis hem från Maria och Johan när det började, så då blir det att vi tittar på det helt enkelt!

Var upp till Maria för att fråga om hon kunde vara barnvakt en liten stund imorgon och det kunde hon. Så runt 16 ska jag gå upp med Linus till henne. (=

Tror hon blev glad att hon får pyssla på med honom utan att jag och Fredrik är där.

Och Ebba ska komma hit en sväng på dagen först så att det inte blir bråk och tjaffs om vem som ska bära runt på lillknoppen mest. Brukar vara det som gör att Linus inte vill vara där, att de ska vara i hans ansikte hela tiden och att de börjar bråka om vem som ska bära.  Knasigt det där..


Innan det så var jag, Fredrik och Danne iväg och handlade lite inför midsommar. Har lite smått och gott kvar att handla, men det tar jag på torsdag så att inget blir dåligt. Tänkte efter välidgt noga innan vi handlade saker också så att Theres kan få äta. Inge lightprodukter och jag kom ihåg Loka! Jag har även kollat upp såserna så de kan hon äta också. Så jag förstör inte hennes diet! (=

Dock  så hittar jag ingen bra efterätt åt henne men jag ska kolla med henne om hon kommer på något hon kan äta så kan jag nog kirra det då.


Nu ropar Linus, bäst jag slutar. Så fort Linus har somnat måste jag ta och räkna Nestlé poängen. Jag är nästan säker på att vi har rätt mycket mer än 500 poäng nu. Har liksom glömt bort det. Hade 200 för ett tag sedan och då var glasburkar bara 1 poäng. Så borde inte vara något problem nu inte. (; Vill ha dammsugaren någongång. 

Av Jessica - 16 juni 2009 12:07

Jag kan inte förstå hur alla saker här hemma bara kan försvinna. Min mobilladdare är helt borta. Däremot så tror jag inte att den har försvunnit av sig själv utan jag tror att det Fredrik som har varit tankspridd och lagt bort den igen. Brukar oftast vara så men när man frågar honom så har han absolut ingen aning om någonting. Hittar man en sak då kan han däremot komma på; justja, jag la den där. 

Han har sämsta minnet i hela världen. Förstår inte ens att han kommer ihåg vad han heter. Fast det ryktas om att han inte mindes det en gång i tiden när han skrev: Fedik Rodik istf Fredrik Rodin på ett prov i gymnasie. (;


Idag är den sämsta dagen på länge, inget är som det ska och jag hatar verkligen den här lägenheten. Jag bara väntar på att vi hittar något annat och kan flytta från skiten. Förstår inte hur jag kunde övertalas till att köpa den här?...


nu ska jag se om jag kan sova tlils Linus vaknar igen 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards