Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Jessica - 9 juni 2009 12:05

Inatt  blev det inte många timmars sömn  inte. Förstår inte varför Linus har fått för sig att vakna runt 2-3 någongång. Han går dessutom numera och lägger sig runt 22 också bara för att han ska sova lite längre. Men han ligger i sängen till kl 7 och det är väl helt okej ändå.

Synd bara att man blir så trött och slut på dagarna så man inte har den där riktiga orken till allt. Skulle behöva ha lite mera ork för att orka ta tag i saker här hemma. Måste bli klar med lägenheten någongång.


Fredrik har glömt sin mobil hemma och det är lite störande för jag behöver ha tag på honom. Riktigt dåligt är det. Och jag hoppas att  ingen ringer på porttelefonen för jag kan inte öppna porten för jag kan inte pinkoden till Fredriks mobil. Fredrik måste ändra det där idag, måste ta till den andra mobilen. Det här går inte längre.

Tror han skulle komma hem från 18 idag också, så jag måste nog äta lite lunch idag så jag inte hungrar ihjäl innan middagen. Brukar vara precis på vippen annars. (;


Sitter och funderar lite på vad man ska hitta på att göra idag, vet inte om jag orkar röra på mig alldeles för mycket eller om man ska försöka hitta på något. Ska ta en alvedon och gå och lägga mig nu när lillfisen precis har somnat. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards