Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Premiär doppet

Av Jessica - 21 juni 2009 22:43

Vi var iväg och badade på kubenbadet idag!

Vi var inte där så länge, men det räckte gott och väl. Linus skulle vara överallt och fick han inte som han ville så blev han jätte arg. Han tyckte det var skoj att bada iaf och det var skönt! Badade i både stora och lilla bassängen! (=

Drack massa av badvattnet också, både frivilligt och ofrivilligt, tokungen. :D


När vi kom hem fick han lägga sig ute och han sov i några timmar till, det tog nog rätt bra på krafterna att vara nere på kuben. Han var nämligen helt utslagen och det spelade inte någon roll om det var livat runt honom. Och efter det så gick vi upp till Maria och Johan med lite saker som vi hade lånat av dem. Linus härjade som bara den där och sprang runt på gräsmattan och spelade över som vanligt. Han tycker det är skoj som bara den att vara där och springa. Och få hoppa på studsmattan med både Fredrik och Ebba.

Vi fick lite vattenmelon där och det var så gott, förstår inte varför man inte äter mer vattenmelon än vad man gör. Nästan så man borde köpa lite imorgon så det finns hemma. (;


Efter att vi kom hem därifrån så har vi bara slappat och lekt lite. Linus skulle absolut leka med klossarna med sin pappa så Fredrik fick sitta någon timme på golvet och lägga i klossarna i hinken och sedan ta upp dem för att lägga ner igen. (;


Nu tänkte jag nästan gå och lägga mig i sängen och titta på tvn innan man somnar. Bäst man sover tidigt om inte annat för Fredrik ska jobba imorgon så man måste förbereda sig på att orka leka själv hela dagen. (;

Måste på apoteket imorgon och köpa näsplåser åt Fredrik, har inte gjort det ännu för jag har glömt det. Har lagt mig på soffan ett par nätter nu bara för hans snarkningar. Måste vara något fel när man snarkar så här mycket. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards