Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Jessica - 3 mars 2009 09:21

Grattis Lina på födelsedagen!


Så, nu tänkte jag ta och berätta om helgen. Får se om jag får med allt och alla eller om jag missar mycket.


I lördags kom min pappa och hans tjej och firade Fredrik. Och Lena fick sin present av oss, hon fick två trisslotter och en påse polkagrisar! Dock så vann hon inget men hon blev glad att hon fick godiset iaf.

Fredrik fick present kort på IKEA av pappa. Det  blev han glad för, han hade önskat sig det nämligen. (=


Sen så kom Theres och Wilgot, Per skulle nmligen på hockey. Danne kom också, så Fredrik och Danne fick åka och handla till maten. Så jag lagade lite mat åt oss fyra. Det blev gott som tur var.

Sen så kollade vi på Melodifestivalen och jag vet inte om det var någon höjdar omgång. Sen kom Per och hämtade Theres och Wilgot.

Det var jätte trevligt och mysigt att ha dem här. Wilgot är så söt!!


Sen i söndags, då när vi vaknade så hämtade jag presenten från mig och Linus till Fredrik och så fick han öppna det. Han blev jätte glad och tyckte det var jätte fint. Var lite rädd att han inte skulle vilja ha på sig det eftersom han tycker det inte är riktigt "manligt" men armband. Men jag hade tur.

Sen fick Fredrik för sig att han skulle ringa och väcka Danne och kolla om jag fick låna en elvisp av hans mamma. Mina vispar har nämligen min mamma lånat av mig.

Kul att bli väckt vid 8 . Sen skulle jag få sova en stund, men det gick inge bra.


Kl 12 kom Johan, Maria, Ebba och mormor Anita och firade Fredrik. Fikade tårta och present öppning blev det. Fick en slant där och så fick Linus en söt present av mormor Anita. En nyckelpiga i trä som hade ett snöre så lilleman kan dra runt den.

 När de gick hem så blev det till att diska allt.


Kl 14 så kom Örjan och Louise och Fredrik fick en slant, en liten pappa bok och en film. Fikade glass och drack kaffe.


Runt 15:30 kom Per, Theres, Wilgot, Kalle, Veronica och Noel.

Åt en halvfrusen chokladpaj och prinsesstårta. Fredrik fick godis och en smörgåsgrill med disneymotiv.


Kl 18 kom Thomas, Jannika, Andreas, Lina och Danne. Fredrik fick ett tvspel och så fick han Yrrol av Andreas.Gjorde tåårtan när de var här för det hade vi inte hunnit med innan. Fikade det och Linus fick middag. Sedan så testade Fredrik spelet och vi andra tittade på.


Sen när alla gick hem så var jag helt slut 



skriver om mammasdag som var igår senare, lilleman står och sliter i mig nu.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards