Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jessica - 7 mars 2009 09:12

Fredrik var världbäst inatt!!

Jag slapp kliva upp och göra vällingen och ta lilleman.  Jag fick ligga kvar på soffan och sova.

Linus skrek som en idiot och jag fattade inte vad det var. Förstod inte först att det ens var lillen som skrek. Hörde något långt borta och sen när jag slog upp ögonen så fattade jag inte ens vart jag var. Tog rätt lång tid innan jag insåg att jag låg på soffan och det var lillen som skrek.

Så jag flög upp och upptäckte att Fredrik stod och gjorde välling. Så hjärtat mitt sa åt mig att gå och lägga mig igen och sova.

Så det gjorde jag, tvär däckade i soffan igen.

Vaknade halv 8 imorse och  var oförskämt pigg!


Fredrik är och jobbar nu och vi har ätit frukost.

Idag ska Danne få äran att följa med ut till IKEA. Jag har ju äntligen hittat en taklampa till tvrummet. (;


Lilleman har fått för sig att man bara kan kommunicera genom att skrika som en dåre.Lite sött ändå. (=


Nu ska han få komma ner från matstolen och röja gärnet som vanligt.


haha när Fredrik kom hem igår så det första han sa: Vad stökigt det är här hemma.

Jaha?!? Är det sant?

Nu är det så att det bara är leksaker och skor över hela tvrummet och hallen.

Linus lekte tornado och rev runt allt. Min ena sko ligger under tvn.. Toksnöret mitt.

Hade inte hunnit ta undan eftersom lillemannen hade somnat precis straxt innan Fredrik klev innan för dörren.

Danne är mitt levande bevis på hur tornardon gick fram!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards