Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Jessica - 10 mars 2009 17:10

Grattis hjärtat!!!

Fredrik har fått nytt jobb, fortfarande inom Telia men allt blir mycket bättre nu!

Bättre tider och bättre lön!

Typ inge helger eller kvällar!

Fatta vad han kan vara med på saker och ting nu och inte missa så otroligt mycket. Och man vet när han slutar och kan planera lite bättre!!

Shit vad glad jag blev. Det är inte bara för hans skull utan för min och Linus också!!


Blev inge Per och Theres idag, men sånt som händer. Blir förhoppningsvis en annan dag ist. (=

Av Jessica - 10 mars 2009 11:06

Jaha, då ligger lillen ute och sover och själv har man duschat och klätt på sig.

Har inget att göra nu. Jag har lyckats städat undan allt och jag har även bäddad sängen. (?!?) Det brukar liksom aldrig hända, tycker de är lite jobbigt och onödigt. Ingen som ser vårat sovrum ändå och ingen ska vara där inne så. (;


Det känns som att det kommer bli en mycket lång dag detta, eftersom det inte finns nåt att göra och jag börjar bli väldigt less på att vara hemma.

Tänkte försöka se på eftermiddagen när Linus ska sova om det går att lägga honom i sin säng istf ute. Bara för att få honom att förstå att det inte är farligt att ligga inne och sova emellanåt.

 Men får se hur humöret är på oss båda och hur mycket man orkar. (=


Börjar bli lite smått hungrig också, tänkte kolla igenom frysen om det finns någon lunch hemma som är klar att  bara tinas och värmas eller om jag måste laga nåt.

Är riktigt hungrig nu, dumt att inte ha någon frukost hemma alls! Mycket dåligt planerrat och dåligt minne. (;


Ne, in i frysen och rota.

Av Jessica - 10 mars 2009 08:32

När vi vaknade för dagen fick jag äran att bädda ur Linus säng. Han hade på någotvis lyckats bajsa igenom allt!

Jobbigt värre, men tur att jag kom in i tid så han inte hade hållt på att kleta ut det.

Men det är så typiskt eftersom jag bäddade rent igår kväll åt honom!


Var bök att lägga honom igår, tog lång tid och mycket gnäll och lite gråt.

Var nämligen så att han höll på att somna och precis då kommer Fredrik hem från jobbet och sliter upp dörren. Då flög Linus upp för hans pappa kom ju hem. Och att han hörde Fredrik gjorde ju inte saken bättre!

Men efter mycket om och men så lyckades jag iaf.


 Han vaknade bara 2 gånger inatt, den första gången gick det att få honom att somna om rätt fort utan att ge välling. Men sen när han vaknade runt 3 då gick det verklgien inte. Då var han tokig och skrek som en dåre, så då fick han flaskan och åt halva den och sedan nappen och så somnade han om. Han sov sedan till 7:45!!!! Whiee sov morgon!!!


Nu har jag tvättat två maskiner och hängt dem och så har jag diskat också. Frukosten är intagen sedan ett tag tlilbaka och jag vet inte vad vi ska hitta på idag.

Vet att vi ska till Per, Theres och Wilgot på middag idag iaf!! Blri så skoj!! Var så längesen vi umgicks nu faktiskt!!


Är jätte mysigt väder ute nu! Snö, snö, snö och åter snö!! Så mysigt väder ute nu, efter att lillen har sovit förmiddag så ska vi gå ut och så ska vi handla lite. Har inte mackor hemma och så måste jag handla lite små saker som jag hade glömt att skriva upp på listan. Så vi ska gå till ica då, tänkte jag.


Nu blir det soffläget ett tag tills lilleman säger stopp.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards