Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jessica - 18 mars 2009 11:01

Inatt sov linus HELA natten!!!!

Han somnade straxt efter 21 och vaknade kl 6. Och man är lite sniken och ville att han skulle somna om där men nej det ville så klar han inte alls göra eftersom han hade sovit så mycket. (;


Igår när Linus låg ute på balkongen och sov så höll jag på att göra mig i ordning och då upptäcker jag att det är någon dåre som kastade snöbollar på fönstret. Tittar ut och ser att det är mamma. Så jag släpper in henne och sen går vi på konsum och handlar lite till middagen. Sen hem till mamma och där var Frida hennes karl och barnen och hunden också. 

Var social där och sedan kirrade mamma maten åt mig. Tack snälla mamma.

Sen hem och göra i ordning allt.

Maten vart jätte god förresten, potatisgratäng och kyckling. *mums*

Linus fick hoppa ner i badet för han hade lyckats fått mat och kvällsgröt över hela sig och lite till. 

Sen somnade han och jag och Fredrik tittade på Desperatehousewifes.

Gick och la mig när det slutade och Fredrik skulle åka och handla fruksost, typ bröd och jucise och lite gotta. Vad kom  han hem med? Jo, bara bröd!

Men jaha?!? Han hade glömt vad han skulle handla och eftersom vi lever på stenåldern så kan man inte ringa och höra vad de vad man skulle handla om man glömmer saker.


Vet ej vad som händer idag. Är fint väder ute och jag tror inte det blåser så mycket som det gjorde imorse.

Fredrik slutar tidigt idag och jag tror han skulle ansöka om atk, men den vet man ju med sig att han inte kommer få ändå.


Han börjar det nya jobbet  i början på april, den 1a kan det bli. Men det var väl inte riktigt helt bestämt ännu, men där omkring iaf! :D

Nu sova tills Linus vaknar.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards