Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Jessica - 20 mars 2009 19:15

Har handlat jacka, överdragsbyxor, fleecejacka och skor åt Linus idag!

Tyckte att det var dags eftersom att han annars alltid måste ha vinteroverallen när vi ska någonstans.

Var upp till Fredriks mor idag också en snabbis, hämtade snowboardbyxor och jacka åt Fredrik. Jag fick underställ, tröja, handskar av henne! Sånt uppskattas!!!


Även att Linus fick ett paket av sin farmor, en lundemyr gullungebody och byxor och älsklingstrumpor! Det var hur snällt som helst!

Blev glad eftersom det är tajt med kläder i storlek 86 här hemma. Han har ju visserligen bara storlek 80 ännu, vilket han säkert kommer ha ett tag till. Men eftersom barnen inte växer lika mycket nu så blir de inte lika fort för litet och då hamnar det inte lika mycket kläder hit. (=


Var iväg till mormor och hämtade hennes räkningar och fick igen mina pengar också, så det var super bra!

Och om en vecka så är vi på väg till fjällen, whiee.


Vet inte vad som händer ikväll, hade tänkt lite annorlundare än vad det blev så nu tror jag att jag bara blir hemma.

Tokigt kan det bli ibland.

Får se vad som händer imorgon, har lite planer men det lär väl inte hända heller.


På måndag då ska vi till barnkliniken. Ta massa blodprover och några andra prover. Blir intressant. Måste säga till läkaren att skriva ut mera salvor också. Sånt får inte glömmas.

Fick hem tid till vaccination, vägning och mätning på bvc den 1/4 också. 

Nu är det snart middag här hemma, är på tiden. Jag är så otroligt hemskt hungrig just nu. Har varit hungrig hur längesom helst känns det som.


Nu ringer mobilen.

Av Jessica - 20 mars 2009 07:57

Har fortfarande ingen vagn och de visste inte när den skulle bli klar. Fick åka ut dit igår efter att Fredrik slutade jobbet för vi var tvungen att hämta mina nycklar. Tror personalen fnissade lite åt mig när  vi bad dem hämta mina nycklar från åkpåsen. (;

Så nu är man fortfarande utan vagn och jag lär bli det fram tills tisdag iaf..

suck säger jag bara!


Fredrik är ledig idag, vet ej vad vi ska hitta på. Ska väl iaf försöka träffa Theres och Wilgot en sväng. Nåt skoj ska man nog ta och hitta på. Lite jobbigt utan vagnen bara!

Och Linus är inte lätt att lägga på eftermiddagen utan vagn, för det är ju dumt att sova! Man kan missa så mycket!


Nu låter det som att Fredrik och Linus river hela vardagsrummet. Tur vi inte har några grannar under oss!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards