Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Jessica - 17 mars 2009 11:51

Linus ligger just nu ute på balkongen och sover, jag ligger på soffan och tittar på Hem till gården som vanligt. Fredrik började jobba nyss.


Idag ringde de upp från barnkliniken iaf, ska upp och ta mera prover på Linus, blodprover och andra prover. Vet ej vilka och jag vet inte vilka tid, skulle ringa dit och boka en tid när som helst som vi kunde. Så Fredrik fick den äran eftersom det är hans tider som jag inte kan. (=

Doktorn tyckte att vi kunde lämna Linus där några nätter för avlastning men riktigt ännu behövs inte det. Sov rätt okej inatt känns det som. Somnade till Ballar av stål igår och behövde inte vakna före 3 för Fredrik tog första turen med lillen. Snällaste Fredrik helt enkelt!!


Mamma kom igår, vi satte upp gardinstången i köket och jag skulle hänga upp gardinerna och upptäckte att de blev ju alldeles för korta för det fönstret. *suck*

Måste åka och köpa nya, fast vi hittade ett par "påskgardiner" som mamma skulle sy om till mig så jag kunde ta dem nu iaf, eftersom det ändå är påsk snart!


Efter att mamma hade gått hem och Linus hade sovit middag så härjade han som bara den. Rev ut alla leksaker och bara skrattade gott hela tiden. Mammas buspojke! Men han var så go så han fick göra det, fick städa smo bara den efter det. Han fick även äta middag själv igår, men han är lite rolig för han lägger bara skeden på maten på tallriken och sedan stoppar i munnen, han blir nog lite förvånad när det inte kom någon mat in i munnen. (;

Fick hjälpa till att mata iaf för det går ju inte att äta med händerna. :P


Idag ska jag vandra till mamma, jag måste måla badrumstaket åt dem.

Men det blir nog skönt för dem att det äntligen blir gjort! Jag ska inte klaga på mitt badrum för jag har i alla fall färg där. :P

Nej, nu ska jag fortsätta titta på tvn!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards