Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Jessica - 24 mars 2009 16:57

Jag har smått ångest över helgen. Känner hur den kommer krypande mer och mer.

Gud, jag ska lämna Linus hemma hos mamma från fredag till måndag.. Det är jätte många dagar, har aldrig varit borta så länge från honom någongång. Har ju dessutom alltid haft han över natten. Kommer känns jätte konstigt. 


Jag har en sak som jag har funderat på jätte mycket. Om man ska orka lägga ner energi eller ej. Om jag lägger ner energin nu, hur kommer då bli sedan? Kommer jag bli jätte besviken och ledsen?

Kommer det bli som jag tror och tänker eller kommer det visa sig helt annorlunda?

Men det känns så dumt att inte lägga ner energi också för jag tycker väl jätte bra om den här saken.

Det tåls att tänka på välidgt mycket, måste över väga för och nackdelar för det är inte roligt att bli super besviken när man upptäcker att det inte alls blir som man har tänkt sig...


Idag var vi ut en liten stund i pulkan, fick fundera och tänka vart jag kunde gå. Var lite grus och asfalt lite överallt men det gick ändå jätte bra som tur var!


Idag kommer vännerna som ska med till fjällen, vi ska väl prata ihop oss om maten och lite sånt misstänker jag.

Ska upp med Linus imorgon på Barnkliniken också och ta proverna. Måste komma ihåg att sätta på emla-plåsterna på honom 1½ timme innan vi ska vara där också. 

I två nätter i rad har Linus vaknat X antal gånger igen och hållt igång hela nätterna. Jobbigt som bara där när man började bli lite bortskämd med sömnen. (;

Han har sovit rätt länge ändå på morgonen, han har vaknat straxt efter 6 varje morgon bara.. 

Nu ska jag se om jag ska göra nåt gott att bjuda på tills ikväll

Av Jessica - 24 mars 2009 12:00

Linus leker jätte ofta på sitt rum för sig själv och det är jag superglad över.

Så när han river och stökar där inne så har jag inte brytt mig om vad det är han gör mer än ibland.

Så idag tänkte jag inte på något när jag hörde att han härjade på där inne. Men jag när jag tittar in upptäcker jag att han har rivit ut blöjorna och våtservetter och lite annat.

Jätte roligt tyckte han att det var och jag tror att han var lite stolt också. :P


Fint väder ute idag, ska gå på ica och hämta ut ett paket åt Linus lite senare.

Nu ska jag fortsätta titta på tvn en liten sväng innan det är dags för lunch

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards