Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Jessica - 16 mars 2009 11:28

Men varför blir det inte bättre?

Det var ju bra någon natt, en natt sov  han hela natten, nästa natt var det igång som vanligt igen. Lovar att den natten han sov hela natten var  säkert inte så, säkert jag som inte vaknade för jag var för trött. Fredrik vaknar nämligen aldrig när lillen är igång och skriker. 


Inatt har jag nästan inte sovit något alls.

Det är jätte jobbigt, vi ringde upp till barnkliniken imorse och väntar på att läkaren ska ringa upp igen. För nu har vi hållt på i två veckor med dropparna och Linus har sovit i sitt rum.

Blir det inte bättre den här veckan med hans sömn så får han flytta in i sovrummet igen. Blir bara extra jobbigt att springa in till hans rum när han gråter och skriker som en dåre.

Gråter hysteriskt så han kräks, så det orkar jag inte med mera.

Höll på en timme inatt första gången innan jag gav upp och gav honom vällingen.  Orkade inte tjaffsa hur mycket som helst.

Han åt upp allt på 2 sekunder och sedan så sov han  två timmar till innan det var dax igen. Fast då var det inte vällingen.


Läkaren skulle ringa upp någongång i veckan. Antagligen inte idag men man visste aldrig sa personen vi pratade med.

Jag har jätte ont i magen igen. Känns på någotvis som att magsäcken ska sprängas sönder, knivar som skär sönder den och på ett annat konstigt sätt gör den ont. Jätte svårt att förklara.


Fredrik tog de nyaste jobbet. (;

Så han ska börja jobba ute på Telia i Birsta. Jippie säger jag bara!!

Inge kvällar och inge helger alls! Kanon säger bara jag!


Idag regnar det ute och jag sitter och vänter på att mamma ska komma, om hon kommer ihåg det vill säga. Man vet aldrig med mamma, men dyker hon upp så är det runt 13-14 tiden någongång.

Justja, lilleman hoppade över middagsvilan igår, och dum som man är så tror man att natten ska bli bättre så man byggde upp ett litet hopp att det skulle bli lite mera sömn än natten före. Men man ska inte bygga upp hopp i förväg. Det är så enkelt, då slipper man bli besviken.


En sak jag har funderat på är om vi kommer gå till BVC något mera eller om vi bara ska ha läkaren på barnkliniken eftersom det är dit vi ska ringa jämt när det är nåt med Linus numera. Och det är där uppe som vi väger och mäter honom också nu.

jaja, får se om det kommer hem någon tid hem till oss till BVC någongång, mer än bara att få vaccinationen. Borde komma någongång snart. Det är väl en runt 1 års åldern.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards