Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Jessica - 21 mars 2009 12:35

Linus slog upp sina blå straxt före 6 imorse. Då tyckte han att hans mor och far inte kunde få ligga och dra sig det minsta!

Fast han fick välling så kunde han verkligen inte somna om och det var ett vrål utan dess like innan han fick komma ur sin säng.

Så efter hans gröt så klädde vi på oss och gick ut. 

Men fyfan säger jag bara! Vagn helvete var ju hur svår som helst  att köra, eftersom det var is och allt möjligt så gick det ju inte att köra den. Hjulen åkte hit och dit och ja, man ska inte ha en "stadsvagn" där det är snö, is och blask!

Var ute ungefär en timme men gick säkert bara 30 min för det var så svårt att gå. Nej tack, den här vagnen gör sig bäst ute i birsta city och i affärerna i stan. (;


Vill ha min vagn tillbaka nu tack!

Nu borde Linus vakna snart, ska iväg och bada!

Blir intressant och se hur det går.

Nu ska jag packa väskan åt honom och Fredrik så länge

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards