Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Jessica - 27 mars 2009 11:30

Glömde att skriva igår att vi fick vagnen!!

Så nu ligger lillen ute och snusar och sover jätte gott, själv har jag packat allt till honom nu. Har packat nästan allt åt mig själv också. Fredriks packning är iaf helt färdig. 


Jag har betalat räkningarna och lagt fram Fredriks alla räkningar så de är klara så han kan betala dem när han kommer hem från jobbet.


Det känns som att jag håller på att glömma att lägga ner något jätte viktigt, vet inte riktigt vad det kan vara. Blir spännande att se om jag kommer på det eller inte. Har plockat överallt också, så att man kommer hem till en ren och fin lägenhet istf en med massa saker överallt.

Har lite disk att diska men de tänkte jag göra så fort jag är klar här!


Blir en prommis bort på ica sedan, ska handla lite tandkräm och något att dricka i bilen på väg upp. Nu vet jag!! mobilladdaren!!! Viktigt att inte glömma den eftersom min mobilen inte klarar att ha ström mer än en dag!


Nu ska jag göra klart här, får se om jag hinner sitta framför datorn något mera idag eller hur det blir.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards