Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Jessica - 28 mars 2009 20:07

Sitter i stugan och kollar på robinson..

Sakar linus så att det gör jätte ont. har gråtit massa idag och igår på väg upp så ville jag inte åka om jag ska vara helt ärlig. men när vi kom upp så bäddade vi sängen och jga gick och la mig nästan påengång. somnade och sov tills halv 9 när gardinstångsknoppen dundrade i golvet! blev skiträdd och sedan när vi hade kommit på vad de var så kunde jag inte somna om för då var det någon som snarkade i stugan!


vi skyller på jannika, thomas eller på jonas! var inte danne eftersom han var vaken.


snööad som fan idag!


imorgon blir det björnriket.  får se om jag kan återkomma då.

har förresten pratat med linus och han har väl inte haft riktigt tid att prata med mig, han har lekt med mamma och sofia ist! nu robinson igen


linus, mamma älskar dig och saknar dig så mycket.


nu blev jag ledsen igen 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards