Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Jessica - 8 mars 2009 08:57

Igårr morse när jag vaknade så var jag jätte snorig, ont i halsen och hade en tung hosta.

Sen efter tiden gick så fick jag ont i kroppen och huvudet.

Käkade alvedon och slappade lite tills Linus hade sovit klart.

Då åkte vi, Danne, mamma och Sofia ut till IKEA. 

Jag köpte sängkläder åt Linus, två lampor, en filt, skåp/lådor-stoppar som jag skickade med hem till mamma. Så jag slipper att Linus klämer alla fingrar hemma hos henne. (;

Han har en benägenhet att bara vara på lådorna som han allltid klämmer sig på. (=


Sen så gick vi till BC för Sofia skulle köpa ett par skor på Bianco. Endast 13 cm klack på dem. Tokiga unge :P


Strosade lite där och så och sedan så åkte vi och köpte blöjor, gröt och Fiaproppen köpte lite glass. Sen hem med Linus och han somnade precis när  vi kom hem. Så när vi kom upp så lyckades jag klä av honom och lägga han i sängen utan att han vaknade. (?!?!?!?!) Har aldrig hänt förut. (=


Sen när Fredrik kom hem så fick jag ta ett bad när han, Danne och Linus åkte till syrran och henns karln med en gammal dator.

Sen middag när de kom hem igen och efter det var det Andra chansen som gällde. Skit låtar som gick vidare! Eller kanske inte alla men endel..

Somnade efter mycket om och men igår, hade så svårt att andas för jag var helt igen täppt och även att det rann en massa. Jobbigt värre. /=


Får se om jag pallar av att göra nåt idag. Har jätte ont i kroppen och lillen är inte på topp idag heller. Han är tokig på mig just nu för jag har tagit fram snytpapper. Han är nog less på det nu!


Men fyfasiken, nu stinker det här känner jag till och med. Måste åtgärdas. Bäst att ge han kläder också. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards