Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Iväg.. Går han i sömnen?

Av Jessica - 3 februari 2010 10:24

Om en timme ska jag vara hos Katarina (bm) igen. Sen tror jag att det skulle ta 2 veckor innan jag skulle dit återigen. (=

Det snöar idag igen ute, det känns rätt okej för det har inte kommit så där supermycket de senaste tiden när det har snöat.


Tror att det blir en liten snabbis sedan ute i Birsta för det ryktas om att min kusin är uppe från skåne och hälsar på! (=

Misstänker att Vicky vill så gärna träffa mig och Linus. ;P

Om inte annat så har hon inget val för vi ska träffa Nillan har jag och Linus bestämt och Nillan är med Vicky. :D

Bara hoppas att lilleman håller sig vaken en stund där ute så han inite bara sover hela tiden. Ibland har han en sån förmåga att när han ska träffa någon så sover han bara.


Vet ni, jag måste berätta en sak. Jag tror att vi har en son som går i sömnen! Fredrik hittade honom för någon natt sedan och jag hittade honom i sitt sovrum igår mitt på golvet ståendes med en leksak i sängen och man fick liksom ingen kontakt med honom eller så. Utan han bara stod där så jag fick ta leksaken från honom och visade honom sängen. Han behövde hjälp upp men la sig direkt han kände madrassen. Jag skulle väl inte bli helt chockad om han också går i sömnen som resterande i min släkt gör känns det som.


Nu måste jag nog ta och göra mig i ordning och kanske börja klä på Linus, han kan ju inte åka i pyjamas överallt. (;

 
 
Ewa

Ewa

3 februari 2010 10:47

Hoppas det går bra hos bm!

Och jag kan inte låta bli att tycka att det är lite spännande att ni har en unge som går i sömnen, tänk vad många dråpliga grejer ni har att se fram emot;)

Skulle Iris gå i sömnen skulle jag förmodligen bara tycka att det var jobbigt, då måste vi ju komma ihåg att stänga grinden till trappen även på natten...

http://elcas-egna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards