Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Jessica - 23 februari 2010 09:08

tittade på termometern för en liten stund sedan eftersom det snöar som det gör. Då ser jag att det är mer än -23 grader kallt ute!

Det kunde jag nästan ana för det är så fruktansvärt kallt på golvet här hemma, det drar som bara den från både köket och Linus rum. Det är så man kan inte vara utan strumpor för det blir så kallt, det är tur att Linus har prentat in i sig själv att man måste ha mockasiner på sig på engång man vaknar.

Så om han tussar upp och väcker mig så kommer han med sina mockasiner i famnen och vlil ha dem på sig. (=


Idag är det barnmorskan igen, kl 11:30 har jag tid hos Katarina. Blir intressant och se vad som händer, känns som magen har växt jätte mycket sen sist jag var där. Det känns inte alls bra!

Kan inte tänka mera på det där just nu, nu ska jag rita med Linus tror jag innan det är dags att göra oss i ordning.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards