Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Jessica - 26 februari 2010 09:14

Det toksnöar idag igen! Det verkligen bara rasar snö ner och som det ser ut nu skulle det snöa lika mycket hela helgen. Blir intressant och se hur mycket snö som kommer denna gång.


Inatt vaknade jag bara 3 gånger och det var när jag vände på mig, fick så ont då men annars gick det bra. Linus sov snällt ända från 22 till straxt efter 06. Så det var super skönt, nu ligger jag i soffan och tittar på hotell kantarell med Linus, han sitter/står/klättrar/står på huvudet osv. Det går ju inte att sitta ner stilla och titta på tvn eller något sånt.


Idag är det fredag, jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det blir intressant och se om man gör något alls eller om det bara blir en riktigt slappar dag. Det enda jag vet är att vi kommer gå ut en sväng för det är inte hur kallt som helst ute idag! Så det är superskönt!

Lillkorven väntar ju på att få åka snowracing och klättra i lite snö högar! (=

Han är duktig på att tölta på i djupsnö och greja på med snön alldeles själv. Själv vet jag inte om jag orkar pölsa runt i djupsnön så pass mycket som han gör. (;


Ska ringa lite samtal nu och kolla upp lite saker och så. Sen får vi se vad som händer resten av helgen. Söndag kommer Maria, Johan, Anita och Ebba och firar Fredrik eftersom Fredrik fyller år på måndag. (= Tror att Örjan och de kommer då också, men har inte så stor koll på de faktiskt, utan det är Fredrik som har pratat med dem. Nej, nu blir det lite annat här hemma. Kan inte sitta framför dator hela tiden. :P

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards