Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Jessica - 22 februari 2010 23:06

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Tvättat en maskintvätt iaf! Kommer dock inte ihåg om jag startade diskmaskinenn eller inte :P

Får ta och kolla det imorgon, har för mig att jag skuklle starta den men inte gjorde det för det dök upp något annat.


Shit, va kallt det var idag!

Var till mamma och fikade, surrade skit, spelade lite kort och umgicks. Bodil kom dit också! Bodil som hade go fikat med sig till oss (;


Sen har kvällen tillbringats med Per, vi har spelat lite wii. Eller vi och vi, jag har inte spelat utan det var Fredrik och Per som spelade något bil spel men det var riktigt skoj att titta på. Linus hade full rulle för sig och massa sånt, dessutom var han riktig klantig och ramlade och slog sig flera gånger också! (;


Han kom i säng till 22 ändå och hör och häpna, han låg still hela tiden tills han somnade också så jag slapp gå dit och säga till honom! Han kan chockera ibland. ;D


haha han var så söt nu ikväll, Per fick telefonsamtal så han gick ut från tvrummet, då springer naturligtvis Linus efter och är som en svans och typ väser Pää, Pää, Pää hela tiden tills han lägger på  luren och går in till tvrummet igen. :P


Nu blir det sängen, ska till barnmorskan imorgon. Har lite att ta upp med henne om..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards