Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Jessica - 8 februari 2010 22:46

Imorse vaknade vi i vanlig tid runt så där 7:30. Sen så åt  vi frukost och gjorde oss i ordning i godans ro, sen åkte vi ner till Telia och gick och hälsade på tanterna där. (=

Tror de uppskattade att vi kom och de tyckte att Linus hade blivit så stor nu. (=


Jag fick iaf komplimanger idag, att jag var  inte stor förutom magen. Så det var skönt att höra! Jag behövde verkligen det eftersom några frågade om det var 2 st där inne...

Sen var det en tant som sa att det  var en tjejmage jag hade och en annan en killmage, så det blir intressant och se vem som har rätt. (;

Sen hem, åt lunch, Linus sov och jag klippte Fredrik. Sen spelade jag och Fredrik lite tvspel undertiden vi väntade på att lillkorvas skulle ta och vakna. Efter det åkte vi till mamma och fikade massa gotta tillsammans med syskonen och firade Bodil på hennes 30års dag! Så grattis igen då! (=


Sen hämtade vi upp Per, åkte handla mat, åt middag, spelade wii. Fredrik körde hem Per och jag gjorde ordning Linus för natten. Så nu sitter man här och tar igen sig. (=


Imorgon kommer min kusin Nillan (Linus gudmor) och sätter sista väven och hjälper mig med fondväggen. Är inte så lätt att göra det sista nu när jag är så här stor. Magen är bara ivägen överallt och så kan jag knappt andas för att det trycker uppåt så in åt fanders!! Känns skönt att det äntligen kommer bli gjort! Nu är det inte mycket kvar där inne, synd bara att det är sånt där smått som antagligen kommer ta ett år till innan det  blir gjort. (;

Sakta men säkert? Inte behöver man väl stressa? En sak i taget?

Det är väl så det ska vara enligt vissa, vet dock inte om jag ska hålla med eller inte. :P


Pst, fick höra att jag är snygg som gravid för jag får sån gravidmage. Fick höra det av Anders nere på kubenkiosken idag.

De är så roliga där så. (=

Tur vi har dem annars skulle nog man inte få höra sånt emellan åt. hahah...


Nu sova...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards