Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Jessica - 9 februari 2010 10:57

Natten har ju varit siså där och inte så super skoj kan jag lova. Linus har varit ledsen mesta delen av natten och inte alls känt för att sova. Så man är så där lagomt tärd i kroppen idag.

Lite tur för Fredrik ändå att han åkte på en jobbkväll idag igen, hans nästa är på torsdag. Jippie va skoj, eller nåt sånt där.


Imorgon fyller Johan 2 år, så jag ska väl ringa lillasyster sedan och höra när Linus lillekusin känner för att få present. (;

Sen på torsdga är det fullt upp, ul och läkaren, Maggi och Sara fyller år. (=

Vet inte riktigt vad vi ska köpa till Maggi, Saras är mer eller mindre nästan helt klart. Johans present är klar också, sen har jag ingen som fyller år förrens den 25/2 för då fyller Frida år. Sen är det i mars, den 1a som Fredrik fyller år.

Så det är inte så där super farligt den här månaden.


Justja, ringde fkassan igår och kollade om pengar, de kommer på måndag har det lovats så vi kan hålla tummarna att de kommer då också! Skulle sitta bra med liten slant till mig nu, har ju inte fått några sen innan jul så det börjar kännas i mina besparingar. Börjar sina rätt bra där nu bara för det är så mycket runt omkring som kostar och så. (=


Pst, det snöar här idag igen. Behöver jag ens säga nåt? :D

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards