Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Jessica - 1 februari 2010 13:36

Det bara snöar och snöar och snöar ännu mera! Helt galet mycket snö börjar det komma!

Linus sov hela natten igen, nu säger jag det igen. Det måste ha vänt att han sover hela nätterna! Så underbart!! Bara han inte blir sjuk så han lägger till sig någon ovana igen och ska vakna flera gånger per natt. (;

Vet inte om han kanske har sovit lite för lite ett par dagar nu på dagen och så för han var så trött när han vaknade så han somnade om med lite välling och sedan när han vaknade för att vara vaken så var han så gnällig och inget var rätt.  Sedan så där runt 11:30 då bäddade han ner sig i min säng när jag höll på att vika tvätten i sovrummet och där ligger han ännu. Han somnade runt 12 utan lunch och allt och jag tror jag tänker låta honom sova tills han vaknar helt själv idag bara för att se om det behövs lite sömn eller om det är  att han håller på att bli sjuk eller något sånt.


nu vaknar Linus,, bäst jag går dit. Han ligger och ropar. Blir lugn dag idag

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards