Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Jessica - 10 februari 2010 23:20

Idag fyllde Johan 2 år så honom har vi firat.

Dagen började tidigare än tidigaste men det gick bra ändå och jag har inte varit så trött som man skulle kunna tro. (=

När Linus hade lagt sig att vila för lunchen så kom mamma och Bodil hit och fikade och surrade lite skit. När Linus vaknade klädde vi på oss och tog bussen ut till Bredsand, hade ingen barnvagn idag men det gick kanon att ha honom i bussen den här gången. Han satt stilla och snällt för det mesta. (=


Fikade tårta och öppnade paket hemma hos Frida. Johan och Linus lekte faktiskt väldigt snällt idag så jag blev riktigt chockad. Samira fick vara med på ett hörn men inte så jätte mycket, brukar vara hon och Linus som leker annars och Johan får kanske vara med ibland men inte idag inte. Tror även att det var Linus som bestämde allt bus som de gjorde, typ ställde sig i fönstret och slet sönder ett handtag som man öppnar fönstret med. Nu vet vi inte om det var Johan eller Linus men jag tippar på Linus. Det är sånt som han skulle kunna göra, jag litar inte på att min son inte gör bus. Jag vet att han oftast är värst av dem alla. Fast han är ändå snäll men det bara "råkar" bli galet för honom jämt. Och man kan väl inte alltid skälla heller när det är nåt han testar bara...


Imorgon har jag ultraljud, läkare, ner till Örjan och fira Maggi och så lämning/hämtning av Linus hos mor. Och helst av allt skulle jag vilja försöka klämma in ett besök till Sara som fyller år! Ska ringa imorgon och kolla lite, måste kanske försöka boka om något på nåt vis...


Per fick följa med hem idag, vi käkade middag tillsammans och spelade lite wii. Har inte så många banor kvar nu på mario, tror det är 2 banor bara. Kommer bli tungt att inte spela något när han är hemma i Luleå i helgen, för det är nästan så det kliar lite i fingrarna bara för att se vad sista banan är för något. (;

Sjukt roligt spel är det iaf, new super mario!

Måste försöka hitta något annat spel som man kan vara många på och spela sedan. Får se vad det blir.


Nu ska jag sova. Ligger i sängen nu och det är så skönt!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards