Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Jessica - 5 februari 2010 12:24

Linus bäddade ner sig själv i min säng och tvär somnade idag igen. Så jag tänkte lägga mig och vila jag också, kommer på att jag ska ringa till morsan först och surra lite. När jag pratar med henne går jag ner och hämtar posten.

Vad ligger i brevlådan om inte den nya tiden till ultraljudet. Snabba ryck eftersom jag var hos bm i onsdags och remissen skickades då. Fick även en läkartid efter det och det känns lite konstigt för jag visste då inget om det. Men det blir säkert bra ändå.. Men varför läkar tiden?


Så den 11 kl 14 blir det de 3e ultraljudet som vi ska på. Sitter och funderar på om vi ska fråga om vi kan se vilket kön det är den här gången eller om vi ska hålla på det den här gången! Är ju så sjukt nyfiken så det är lite jobbigt. (;


Gud, jag är så trött så jag nästan somnar sittandes. Vilket är jätte jobbigt, funderar på om man ska ligga på soffan och halv sova eller om jag ska krypa upp hos Linus i sängen. Men om  man ligger i sängen finns risken att vi båda sover lite för länge så det är inte så bra. Men så skönt det skulle vara och det är ändå helg nu. (; Får se vilket av dem jag gör!


En sväng på toan innan jag bestämmer mig vart jag ska ligga och sova. Vilket problem man har. (;

Av Jessica - 5 februari 2010 09:37

Idag är det fredag och Linus sov hela natten inatt, igår gjorde han inte det. (= Så det var skönt, synd bara att jag måste vakna miljoner gånger varje natt. Några gånger för att gå på toaletten, några gånger för halsbrännan och några gånger ändå bara när jag försökte vända mig och lägga mig på magen. (;


Igår när Fredrik slutade så hängde Per på påengång, jag hade börjat med maten när de kom hem! Så snäll är jag! Så vi käkade, surrade lite och sedan så åkte vi på ICA och handlade lite gotta.

Sen hem och så spelade vi lite wii! Dock gick det väl inte så där superduper bra för oss men skoj var det!! Och det är väl ändå huvudsaken?!?


Det gick relativt bra att lägga Linus igår också, han var bara upp någon gång och tände och släckte lampan. Men det var inte så mycket mer än så, var inte massa bus den här gången. (=


Vet inte vad vi ska hitta på att göra idag, mamma och Sofia kanske skulle komma hit idag. Sofia är nämligen ledig och då tyckte jag att de kunde komma. Jag orkar inte direkt gå dit med magen idag faktiskt, är så tungt att dra vagnen och jobbigt att gå i alla uppförsbackar. Linus och jag ska gå ut och åka snowracer iaf på eftermiddagen. Det vet jag någon kommer tycka är helt underbart. Lite jobbigt bara att jag knappt kan klämma ihop mig på snowracingen med Linus. Får hoppas att jag kommer upp när jag väl har satt mig. :D


Imorgon jobbar Fredrik igen. Så för oss blir det inte helg förrens imorgon

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards