Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Jessica - 11 februari 2010 11:57

Imorse vaknade Linus efter 8, närmare 8:30 tror jag det var och han har sovit hela natten sen 22 igår! Underbart säger jag bara!! Han la sig snällt igår också så det var riktigt skönt, var bara in 2 gånger och sa till honom och det funkade bra.


Fredrik jobbar kväll idag så Linus fick se honom innan han åkte, trodde nästan det skulle bli lite gråt när Fredrik gick genom dörren men det blev det inte. Tror Linus blev nöjd när han fick öppna dörren åt Fredrik. (;


Nu sover lilleman igen och det är bra för om en 1½ timme kommer Fredrik och hämtar oss, kör upp lillekorven till morsan och sen åker vi på ultraljudet...


Börjar små pirra i maggropen, men det är väl inte så konstigt kanske ändå? Vet att det kommer gå över så fort vi kommer upp dit och man ser det lilla knytet man bär på. Vet  att inget är fel på barnet och det enda jag är nervös för är att det är ett jätte stort barn!


Sitter och funderar lite på om man ska äta lunch nu eller vänta ett tag, funderar lite på när jag ska väcka Linus också. Fast hinner han inte äta hemma så får han äta hos mamma helt enkelt. Inte så mycket större att fundera på, jag låter honom sova så länge som möjligt så jag får lite egen tid att pyssla på och klä på mig själv. Linus vill så gärna hjälpa mig att klä på mig annars och dessutom dra ut så mycket kläder som möjligt från garderoben är sååå super skoj! :D


Nu blir det kissning igen, är och kissar jämt känns det som.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards