Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Idag är det fredag..

Av Jessica - 5 februari 2010 09:37

Idag är det fredag och Linus sov hela natten inatt, igår gjorde han inte det. (= Så det var skönt, synd bara att jag måste vakna miljoner gånger varje natt. Några gånger för att gå på toaletten, några gånger för halsbrännan och några gånger ändå bara när jag försökte vända mig och lägga mig på magen. (;


Igår när Fredrik slutade så hängde Per på påengång, jag hade börjat med maten när de kom hem! Så snäll är jag! Så vi käkade, surrade lite och sedan så åkte vi på ICA och handlade lite gotta.

Sen hem och så spelade vi lite wii! Dock gick det väl inte så där superduper bra för oss men skoj var det!! Och det är väl ändå huvudsaken?!?


Det gick relativt bra att lägga Linus igår också, han var bara upp någon gång och tände och släckte lampan. Men det var inte så mycket mer än så, var inte massa bus den här gången. (=


Vet inte vad vi ska hitta på att göra idag, mamma och Sofia kanske skulle komma hit idag. Sofia är nämligen ledig och då tyckte jag att de kunde komma. Jag orkar inte direkt gå dit med magen idag faktiskt, är så tungt att dra vagnen och jobbigt att gå i alla uppförsbackar. Linus och jag ska gå ut och åka snowracer iaf på eftermiddagen. Det vet jag någon kommer tycka är helt underbart. Lite jobbigt bara att jag knappt kan klämma ihop mig på snowracingen med Linus. Får hoppas att jag kommer upp när jag väl har satt mig. :D


Imorgon jobbar Fredrik igen. Så för oss blir det inte helg förrens imorgon

 
 
Jossan

Jossan

5 februari 2010 12:50

Ja, vad roligt det skulle vara!
Även om man är glad vilket som så har iaf jag alltid önskat att få en av varje =)

Hehe, ja man tager ju vad man haver =P
Även om hon kanske inte insåg det själv så slapp hon att få den mesta snön i ansiktet + att ryggsäcken slapp bli blöt =)

http://jossanwilhelm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards